luni, 13 aprilie 2009

REGINA, DIANA DUMITRESCU, FILMARI LA PARIS, TELENOVELA

Regina alias Diana Dumitrescu, clik image un alt colaj poze vedete,
Regina alias Diana Dumitrescu, clik image un alt colaj poze vedete,
Regina alias Diana Dumitrescu, clik image un alt colaj poze
Incepand din 15 aprilie, telenovela „Regina” va include si secvente filmate la Paris, acolo unde Regina (Diana Dumitrescu) si Cosmin (Bogdan Albulescu) au petrecut o vacanta minunata.Turnul Eiffel, Notre Dame, Sacre Coeur sau malul Senei sunt doar cateva dintre locatiile in care au filmat si in care Diana a impartit autografe fanilor telenovelei.Diana Dumitrescu a mai fost la Paris, anul acesta, de Ziua Indragostitilor, impreuna cu iubitul sau, Ducu Ion, in timp ce Bogdan Albulescu a descoperit pentru prima data acest oras.“Nu cred ca se regaseste nicaieri romantismul Parisului. Am avut ocazia sa vad si la lasarea serii muzeul Luvru, Sacre Coeur, Domul Invalizilor, toate sunt luminate extraordinar. Am avut putin timp si pentru shopping, am fost la Galeriile La Fayette, de unde am cumparat cateva cadouri pentru so]ia mea, Alina, si pentru prieteni”, povesteste entuziasmat Bogdan Albulescu.sursa:preluare revista Viva

Niciun comentariu: