marți, 22 aprilie 2008

Gigi Becali, Steaua, PNG,

Dans...Becali la nunta lui Chivu.Clik pe poza pentru a o mari.
Vulcanic, Incendiar,Becali reuseste sa conduca un partid PNG,o echipa puternica de fotbal 'Steaua' cam asa e perceput de fanii sai cat si de activisti acestui partid.
Gigi a dezvaluit pe un post de televiziune ca sotia lui nu va veni la nici o partida a Stelei disputata in Ghencea. "Luminita, sotia mea, urmareste toate meciurile la televizor. 'Cand joaca Steaua are emotii mai mari decat mine. Mi-a spus ca nu poate urmari un meci pana la final din cauza emotiilor. in schimb, mama rezista: se uita atent si sta pana la final in fata televizorului', a mai spus Becali. in concluzie:'Mama nu pierde nici un meci' Patronul Stelei a explicat de ce nu a venit niciodata cu sotia lui la stadionul din Ghencea: 'Ea nu va veni niciodata pe stadion. Acolo sunt prea multe injuraturi. La Madrid, mers impreuna cu ea pentru ca a fost un moment cu totul deosebit am jucat contra Realului. Din invatamintele lui Becali:„În viaţă nu trebuie să muşti niciodată mâna care te hrăneşte,,
Gigi Becali a scăpat până acum neatins, după mai multe declaraţii cu iz penal. Latifundiarul din Pipera a susţinut, în mai multe rânduri, că a dat bani unor echipe pentru a învinge adversarii Stelei, iar dupa cateva zile a negat....! spunand:'inventi ale presei'

Un comentariu:

Anonim spunea...

"dle" gigi becali ... credeti ca daca va prevalati de dumnezeu puteti ascunde m�g�riile , furturile, prefacatoria ce va caracterizeaza ? aveti doar noroc ca legile din rominia sunt facute pt. hoti via excroci . eu sunt un om cinstit (prost) dar macar nu imi e frica de nimic si de nici o lege pt ca nu am incalcat nici una ... tu ai facut bani din munca cinstita ? NU ! ai profitat doar de amaraciunea si prostia celor multi ! RUSINE SI ASA SA-TI AJUTE DUMNEZEU DUPA CUM NE FURI TU .